esmaspäev, 12. märts 2018

Esimene päev, jätkub...

ENE-LY jätkab...

Muideks, täna me sõitsime Jänest st Taani rongis olid täna kaks Eesti jänest.
Lihtsalt ei olnud pileteid võimalik soetada ei raudteejaamast ega ka rongist. Õnneks vahele ka ei jäänud. Kuna rongipiletite hankimine on veidi keeruline siin Taanimaal, siis tõttasid meile hooldekodu töötajad kohe appi - saime nende kaardid seniks kasutamiseks kuni endale isiklikud saame. Ja ei läinudki kaua aega kui kuupilet kahele oli olemas - selle eest hoolitses Dorthe I (ehk kooli Dorthe).
Dorthe II (ehk hoolekodu Dorthe) - nii nagu Velve kirjutas, tutvustas meile kogu hooldekodu kompleksi ja kõiki kasse, koeri, kanu ja hobuseid. Väljas kõndides tutvustas meid ka  kõikidele vastutulijatele ja kontoriruumides jalutades ka kõikidele sealsetele kontoritöötajatele.

Minu majakeseks saab esialgu hoone C , kus elab 8 elanikku - 1 mees ja 7 naist.
Minuga tegeles täna Islandilt pärit noor naine Elsa, kes õpib sotsiaaltööd ja on antud kohas tööl/praktikal. Elsa tutvustas mulle sealseid elanikke ja kirjeldas ka igaühe olukorda.

Täna käis elanike juures ka nn toidu jm kraami lavka. Nägi välja nõnda, et üks proua lükkas suurt vahvat käru, mis oli pilgeni igasugust kraami täis. Elanikel oli võimalus kodust lahkumata šopingul käia.

Ja vahva seik veel. Elsa küsis minu käest, et kas ma suitsetan - vastasin , et mitte. Ja miks ta seda küsis - te ei arva ära. Nimelt üks meie vanaproua, kes lebab ainult voodis, suitsetab toas.
Kui proual tekib suitsetamise soov, siis kutsub ta hooldaja, kes sätib laua talle rinna ette, ulatab sigaretipaki ja süütab sigareti. Kuna Elsa ise ka suitsetab, siis süütas ta ka endale suitsu ja nii nad kahekesi popsutasid rõõmsalt seal. Proua pakkus ka mulle suitsu, aga ma ei ole veel suitsetama hakanud ja pidin keelduma:). Elsa vabandas viisakalt minu eest:).
See oli vahva kogemus ja samas väga meeldiv.

Tänane päev tööl mööduski tutvumise ja info kogumise tähe all. Ja palju kohvi sai ka joodud:)


Esimese päeva lõpetuseks arvake ära, kes on see siil udus?


                                         Meie hommikune teekond rongijaama suunas.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar