kolmapäev, 21. märts 2018

Kümnes päev jätkub

VELVE

Täna on võimlemise päev.
Hommikulauas Knud, Selma, Grethe ja hooldaja Anette.
Temaga koos olen olnud tööl juba nädala algusest peale.
Täna oli tal tema kutsa kaasas, must selline nässakas.
Eelmine nädal kaotas vaeseke oma isaduse.... Haukus algul minu peale, siis vaatas, et tore tädi.
küsisin Grethe käest, kas tahab õue minna? Ei, ei... mina olen saja aastane ja väsinud.
Anette andis mulle koerakese rihma otsa, läksime Grethe tuppa. Grethe näitas pilti, kus olid tema jahikoerad (väga ilusad) ja ulukite liha retseptiraamatut, mille üks autor ta oli.
Läksimegi Grethega koera jalutama. Koera ju peab jalutama.
Täna oli Selma ja Tove pesupäev. Mina tegin nende voodid korda. Korraliku tolmuimejaga puhastasin Tove tooli ja istumise pehmenduse. Ei ole sellist asja enne näinud, küsin homme, mis see on.
Võimlemine möödus toredalt. See treening on minulegi hea, paneb vereringe tööle.
Peale võimlemist oli ettelugemine. Täna loeti Anderseni muinasjutte.
Selma ja Knud olid taas mures, kas leiavad söögiajaks kodu.
Võtsin sealt kaasa ka teise maja ratastoolis onu.
Knud läks oma juurde, mina tegelesin võõra maja onuga, Selma jäi hooleta.
Viisin onu ukseni, tema hooldaja võttis ta vastu.
Jooksin Selma järele. Ta vaeseke oli taas segaduses. Kas on õige maja, kus on tema KODU.
Leidsime.
Läksin kööki lõunasöögi jarele. Seal mingid naljamehed pidevalt küsivad, kas mul on sellele kärule juhiload? Võibolla homme on....
Selma lubas homme mulle näidata oma perepilte....
Ruth oli endiselt raske ja rahutu. Tuli toast välja. Grethe oli just siirdumas oma tuppa. Ruth haaras Grethe rulaatorist ja kõndis temaga rahulikult. Grethe saatis ta tema tuppa, aitas kõigiti. Ruth ei tahtnud tema rulaatorist lahti lasta. Hooldaja aitas Ruth oli pahane, aga sai aru.
Läksime Grethega tema tuppa.
Lõunasöögilauda oli Grethe võtnud kaasa väikestes pakendites ravimtaimi. Näitas neid mulle. Kutsusin Anette appi, tema seletas, mis need on.
Peale lõunat saabus rahu.
Peter täna väljas ei käinud, vaatame kuidas temaga homme on...

1 kommentaar:

  1. Teie blogi loen nagu mahedat ja sõbralikku järjejuttu. Nii soe ja sõbralik. Olete tublid ja tundub et väga hästi ennast sisse seadnud. Jõudu teile ja hoidke ikka meie kooli lippu seal Taanis kõrgel.
    Marelle

    VastaKustuta