reede, 16. märts 2018

Reede, viies päev

VELVE

Tänane hommik oli väga tuuline ja külm. Maija jõudes istusid lauas Knud ja Grethe.
Minul tekkis kusimus kus Selma on? Varsti ta toodi, pestud ja hooldatud.
Hommikusöök sai söödud.
Ruth on endiselt raske, tema juures on pidevalt üks meie maja hooldaja.
Tegin kõiki töid koos Katrinaga, kes on kõigest 22 aastane...
Katrina otsustas täna küpsetada.
Vahepeal aitasime Peterit.
Tuli tegevusjuhendaja ja küsis, kas tuleksin appi piljardi mangimise juures, tuleb 6 inimest (minul vaja Knud sinna meelitada).
Selma soovis natuke õues käija, oli väike tore jalutuskäik.
Läksime Knudiga piljardit mängima. Tegevusjuhendaja läks veel inimesi juurde tooma, mina lõbustasin seniks teisi (pakkusin kohvi, pirukat, vett).
Knud oli tubli, mängis natuke, aga siis loobus ja tahtis koju.
Mina läksin tagasi ja aitasin veel kaks tublit piljardimängijat nende kodudesse.
Peale lõunat tuli minu juurde meie maja juht Dorthe ja küsis, kas ma olen nõus olema natuke kauem.... olin nõus.
B maija tuli kitarriga mees....
Katsime laua.
Jõime iirikohvi ja laulsime koos.

ENE-LY

Minu hommik algas ülirahulikult. Bodil oli ainukesena varakult üleval ja istus juba hommikusöögi lauas. Võtsin kohvi ja istusin tema juurde. Kahjuks Bodil inglise keelt ei oska , aga naeratab vahetpidamata.
Varsti saabusid ka Birgit ja Edith ning Vivi. Vastavalt nende soovile katsime laua. Birgit soovis jogurtiti helvestega, kohvi ja mahla, Edith soovis röstsaia juustuga ja kohvi ning ingveri napsu ning Vivi jogurtit, vett ja teed.Isegi nõud pannakse lauale vastavalt nende soovile. Birgit sõi jogurtit suurest kausist, Vivi aga soovis väikest.
Lubasin eile Birthega (kes, sõidab elektrilise ratastooliga) ja Hannega (kes kasutab tavalist ratastooli) õue jalutama minna , aga kahjuks täna oli väga tuuline ja külm ilm ning see plaan jäi katki. Väikese jalutuskäigu tegin Bodiliga. Käisime vaatamas Velve maja ja nende pühadeks ettevalmistatud/kaunistatud ruume. Bodilile väga meeldivad kõiksugu ehted ja värvilised kaunistused.
Pärast jalutuskäiku istusid Bodil ja Birgit suures toas teleka ees. Birgit  tukastas ja kohati ka norsatas. See tegi muidugi Bodilile nalja, kes siis norskamist järgi tegi ja Birgitit muudkui togis. Birgit ei pahandanud - nad on ju suured sõbrad.
Lõunasöögiks olid kartulikroketid, hautatud juurvili ja loomaliha ning magustoiduks jäätis. Kõik oli väga maitsev.
Kuna täna on reede, siis see on pidupäev. Minu majast osalesid peol Bodil, Birgit ja Birthe ning Islandist pärit Elsa ning mina.  Istusime ümber laua, jõime iirikohvi, sõime kartulikrõpse ning kooki. Kõigile anti kätte lauluraamatud ja kitarrimuusika saatel lauldi koos.
Oli tore ja meeldejääv päev.
 Ja nii lõppeski esimene töönädal Taanis.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar